thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

On top of the world

Kategori: En vardag

Kanon dag! Verkligen :D Solsken mot eftermiddagen, fick gå tidigare och på kanonhumör :) Jag och mummel har skrattar nästan hela dagen. (Jo, drack en redbull också. Kanske bra att påpeka?). Satt tom. själv och skrattade åt gamla minnen och saker som vi sagt fel. Det slutade med att vi kom fram till att vi börjar bli gamla! Varför?:
Vi gick till konsum på lunchen, och de bemaddade kassorna var stängda.. så det var bara snabbkassa kvar att välja mellan. Hade jag vart 16 igen så hade det gått snabbt och smidigt. Men jag förstod verkligen inte hur de där maskinerna funkade! Tror vi stod i minst 10 minuter och bara försökte förstå dem. Så ja, man kände sig en smula old.

Nu har jakten på systemkameran börjat! Och till min hjälp, har jag sidekicket Felix!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: