thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Träning ger näring för själen

Kategori: En vardag

Idag var det meningen att jag skulle åkt till lkpg och vart med Marcus. Men det regnar oavbrutet och jag har gått och blivit förkyld igen :( Blä! hoppas det inte håller i sig och blir värre. Har inte tid att bli sjuk!

Far och syster ska och gymma idag, men jag har sagt ifrån. Dels för jag skulle åkt till lkpg, men även för att jag som sagt är smått förkyld. Har lärt mig av mitt misstag sen innebandyn då jag fick 39graders feber när jag bara var lite snorig. (som pappa sa till mig då: skyll dig själv).

Började se på filmen jag lånade av alle. Det är uppdelad i 6 avsnitt, men orkade bara se halva första igår eftersom jag slocknade runt 10. VAD ÄR DET MED MIG? Så tidigt sover jag inte ens på vardagarna ;o visserligen är det väl bättre att lägga sig när man faktist är trött, än att tvinga sig vara vaken bara för att! :)

Har funderat starkt på att börja dansa. Street eller Salsa eller så. Inte för dansandets skull, utan för att bygga upp konditionen och musklerna. Dans är ju ett av de allra bästa träningssätten för att komma i god form, utan att belasta allt för mycket i och med att det inte blir tvärnitar som i innebandyn. Men nja, dans är ju inte riktigt min grej egentligen med tanke på att jag har kordination som en överkörd gnu. Men någon mer form av träning än gym ska det bli! :)


Fotograferat av: Syster

Kommentarer


Kommentera inlägget här: