thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Outhärdligt?

Kategori: En vardag

Idag känns som en upp&neddag. En ut-och-in dag. Eller ja, rent utsagt; det känns tyvärr som lördag. Sitter med en grogg, har ätit tacos och mor min sa att hon köpt chips åt mig. Men jag vet ju att det är söndag. För att inte direkt gjort något alls (förutom hälsat på tant ute på landet ifredags med Marcus) så har det gått rätt fort. Lite löjligt fort. Men det har vart skönt trotts jobbiga saker jag fått höra. Mycket funderande och övervägande.
Men trotts allt, har jag fått ett nytt motto:

Vill du verkligen något, så gör du det
hade du verkligen velat, så hade du fan kämpat.

Det är inte direkt riktat mot någon annan än mig själv. Det är som en sorts läxa jag lärt mig de senaste åren.

Ska bli skönt att jobba imorgon, inte behöva grubbla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: