thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Bra humör!

Kategori: En vardag

Är på toppenbra humör nu! :) Känns som allt rullar bra, trotts att jag vet att det snart vänder igen. Men jag är glad nu, och tänker vara glad åt att det är bra nu. Inte grubbla över att det kommer hända något :)
Har inte blödit på 5h (ja, för er som vill veta så har jag blödit i lite över 11månader fram till idag.) Så är glad av bara det! Vet att det förmodligen inte kommer hålla i sig hela tiden, men är glad för alla stunder då det är torrt ;)
Så löste det sig med innebandyn nu med + att våra tröjor har kommit. Så ska se när petter har tid att följa med ner och hämta ut dem :) Åhå, nu är jag så underbart glad!

Så har jag faktist plockat ordning på mina arbetsprylar nu med. De ligger inte överallt som de gjorde igår. Visst, allt ligger på en hög, men nu slipper syster, mor och far gnälla på att man måste gå slalom här inne! Ska försöka slänga papper och sånt med, som jag inte behöver. Eller ja, skulle behöva städa ordentligt egentligen.. det kanske man ska passa på att göra imorgon?


bjussar på en bild jag tog för några år sedan =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: