thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En snabbis!

Kategori: En vardag

Jag förvånar mig själv. Vaknade runt 9 och var pigg. Gick upp halv tio, PÅ EN LÖRDAG! Det är verkligen inte likt mig. Men åandra sidan var det lika bra att gå upp, eftersom vi snart ska iväg (jag och pappa).
Efter det då? Vad ska man göra idag? Funderar på att dra ut med brädan lite, men mja.. Kanske se om någon har lust att ses :) Ska även sätta mig och kolla genom min uppsatts om buddhismen så jag är säker när jag lämnar in den. Mest kolla efter gramatiska fel och felstavningar. Kanske kolla över VG/MVG också, så jag fått med allt jag ska. Räknar inte med något högt betyg, men det är ju ändå värt att göra ett bra jobb och inte ha en massa slarvfel.
Kanske även sätter mig med körskoleböckerna. Fick låna Joels gamla :) Tänkte börja plugga redan nu lite smått så jag lär mig grunderna tex. regler, vad skyltarna betyder och så. Låter kanske löjligt att jag börjar redan nu, när jag inte ska skriva in mig på körskola förrän under eller efter sommaren (vilket det lär bli), men jag vill vara förberädd ;D

nej nu ska vi åka! Hörs senare

Kommentarer

  • Matilda säger:

    det är bra att du börjar plugga redan nu :) så man är lite förberedd och slipper sitta med allt i slutet. Jag ska med plugga idag, fast på rapporten som ska in. Har bara analysen kvar, så det är skönt. fast mitt ska vara inne på torsdag så har inte så lång tid kvar.

    2009-05-02 | 13:36:32
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: