thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En super bra dag

Kategori: En vardag

Haft en superbra dag :) trotts mitt dåliga humör igår. Men mitt braiga humör har jag Joel att tacka för :D Vart hos honom från 3 tiden tills runt 23. Tråkigt bara att jag var tvungen att åka hem, hade gärna stannar kvar ett tag till! Joel lurade i mig att spela gitarr hero, vilket inte är bra för andras skull. Det är som så att jag är en sjukt dålig förlorare. Eller ja, jag är ju inte värre än moster *pikpik* ;) Men satt och svor nästan hela tiden, trotts att ja körde på det allra långsamaste man kunde köra. Jag ska hålla mig undan från tvspel, det är bara så! Fyfan. Har bara dåliga minnen från mig och tvspel, det brukar för det mesta sluta med att jag slänger kontrollerna i backen och går och surar.

Ska snart gå och lägga mig tänke jag, se om man kanske får sova lite inatt. Blev ju rätt sent igårkväll, var hemma runt två, somnade vid tre, vaknade vid fyra med världens magvärk, somnade om vi fem. Sen vakna runt halv tio. Inte kul med mensvärk, ibland önskar man att man kunde plocka ut allt bara för att få njuta av lugnet ett tag. Eller varför inte det många är "rädda för", att jag ska byta kön? ;)

nej nu blir det som sagt snart att sova! så natti =)

Kommentarer

  • Robin säger:

    Ja, om du byter kön får du stå ut med att bli kallad våldtäktsman, omogen, du vara rädd för att bli sparkad mellan benen samt får du stå ut med en krävande fru (kärring).



    Välkommen till vår sida.

    2009-05-02 | 00:06:55
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: