thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Håller god min

Kategori: En vardag

Jag vill skriva ett spydigt inlägg här, men det är inte ens värt det. Tänker inte sjunka så lågt.

Gick bra idag, fastän jag inte fick så mycket gjort som jag velat. Tyvärr. Men blir mer till helgen, och förhoppningsvis får jag mer gjort då. Vore skönt att få det klart =)

Har gjort lite smått ont i magen idag, men inte så jag lagt mig ner och kvidit i smärtor. Men ska nog ändå lägga mig ner i sängen med värmedynan på ryggen en stund. Det är som om smärtan vandrar och tvekar var den ska jävlas. "Jaha, och idag.. vad ska vi ta? Magen eller ryggen?.. hm..". BAH. men snart är det över :D wuhu!
Och tack alla som höll tummarna för mig! ;D Fortsätt hålla dem, det är inte slut än!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: