thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hey, i'ma painter

Kategori: En vardag

wuhu, sommarjobb! :) Fick reda på det idag att vi förmodligen har sommarjobb på firman vi är på nu (vi = jag och mummel). Alltid en början!
Påtal om firman ja.. praktiken idag har vi tapetserat hela dagen :) Skulle ha målat fönster (i den där stora ställningen med blått nät, som står mitt i stan), men eftersom det var hemskt väder imorse slapp vi. Inte helt fel!
Och imorgon blir det ingen praktik för mig, eftersom jag ska till kvinnokliniken och sätta in spiralen. Hoppas nu fanemej att skiten funkar, annars vet jag inte vart jag tar vägen. Kommer gå i taket... eller i småbitar!
SÅ HÅLL TUMMARNA FÖR FAN!

.. och nej, jag vill inte jobba med annat än målari. Fast, ja kan ju tänka mig brandman såklart..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: