thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hoppsan!

Kategori: En vardag

Nu rullar det verkligen på. Var nere till affären nyss för att handla smakerna till mina shots, och när jag kom hem låg det ett brev från landstinget i brevlådan som var till mig. Trodde först att det var till tandregleringen, men se det var det inte! Det var en kallelse till röntgen =D Skulle ha gått på drop in tid två veckor efter ortopedbesöket, men har inte haft tid eller så, så fick en kallelse nu! Ska dit den 8 Juni klockan 13.25. Inte för jag tror att de kommer hitta något (skulle bli ytterst förvånad om de gjorde det) men det är ju iallafall tid till röntgen. Få veta om det är något elller inte.
Nu rullar det på helt och hållet =)

Kommentarer

  • Frida säger:



    Sv;Jag är väldigt inställd på att min inte kommer passa. Dom passar aldrig :(

    2009-05-22 | 17:39:20
    Bloggadress: http://jewell.blogg.se/

Kommentera inlägget här: