thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ibland blir man irriterad

Kategori: En vardag

Som dagarna då man cyklar. När det är folk som går mot en, de ser att man kommer på cykeln. Men flyttar de på sig? NEJ. Det är som om dom äger asfalten. FLYTTA PÅ ER FÖRFAN! Nästa gång kanske jag kör på er! GAHR.
Dagen lektion i religion kändes bara seg.. och död. Vi satt bara och diskuterade och såg text på overheaden. Hade vart roligare om vi åtminstonde fått skriva lite. Men slapp iallafall glaskunskapen! :) Har nämligen prov nästa måndag, så vi fick gå hem och plugga istället. (Det är en hel del att plugga, kan man säga..)

Nu tänkte jag försöka plugga lite glaskunskap, läsa lite i körskole böckerna och planera träningen. Eller ja, planera och planera, mer lägga upp övningar vi kan köra. Måste även packa sakerna till imorgon, eftersom jag inte kommer komma ihåg det när jag kommer hem ikväll. Men måste komma ihåg att fixa frukosten till imorgon.

Så ja, har lite att göra :D Men ja, sen kan jag ju inte lova att jag faktist KOMMER att göra dem.. "Mycket prat och liten verkstad" som mor brukar kalla mig. Som senast:

Mamma: becca, kan du göra det här?
Jag: mm, snart
-10 min senare-
Mamma: BECCA!!
Jag: jaja, snart sa jag ju
Mamma: när är snart i din värld egentligen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: