thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Imorse blev jag väckt

Kategori: En vardag

Imorse ringde skolsyster till mig på mobilen. Hon ville höra hur det var med ögat och hur det gick på vårdcentralen. Lite gulligt att hon bryr sig så mycket :) Så sa hon i slutet av samtalet "ja, men vi hörs och syns tills nästa gång". Hm, är det en pik på att jag ofta går till henne? (A). Haha. Jag och mina kramper ;)

Så fick jag pappren från facket idag :) Fick medlemskortet, så ska skriva under det och lägga den i plånboken. Så hur lång tid det tar innan jag måste börja betala ;P
Fick även kuvert från skolan om utspringet och fotograferingen samt studentsången. Är det meningen att jag ska lära mig den utantill nu? "sjung om studentens lyckliga dar.."

Kommentarer

  • Sean säger:

    haha vi lärde oss aldrig den:D bara att nynna o va full :D

    2009-05-29 | 17:07:59

Kommentera inlägget här: