thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är stolt över mig själv!

Kategori: En vardag

Ja, jag säger det rakt ut -  JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV! Och skäms inte för det :D Har byggt ett modellflygplan alldeles SJÄLV :) Fasen vad bra jag är. Började med den runt halv sju, käkade en halvtimme och kastade mig sedan på den igen. Blev klar runt kvart över nio =) Blev lite överraskad när jag kom hem, då låg det ett paket på diskbänken som var till mig. Mamma och syster hade köpt det under dagen. Ingen av dem trodde att jag hade tålamod till att bygga det, men se där hade dom fel! Det var kanonkul! :) Nu ska jag bara måla den, och sedan köpa fler modeller.
























Kommentarer

  • Joel säger:

    Coolt :)

    2009-05-14 | 22:53:12
  • Cila säger:

    Bebsen is the best ^^

    2009-05-15 | 11:43:35
    Bloggadress: http://bloggis.se/Vinyl
  • Robin säger:

    Jag hatar när limmet hamnar överallt och typ får planet att se helt kladdigt ut. Eller så är jag bara en kass modellbyggare...

    2009-05-16 | 22:42:54
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: