thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Lillgammal?

Kategori: En vardag

På den senaste tiden har jag börjat prata lite mer avancerat (so i heard). Använder lite mer invecklade ord och dyligt. Får ibland försöka förklara mig, om saker som verkar självklara för mig. Måste lära mig att använda mitt språk lite mildare. Folk måste ju för gu skull förstå mig! ;)

Träningen gick bra idag! :) Blev mest kondition och bollteknik. Men det var uppskattat iallafall. Så gick vi genom de självklara reglerna med. Förhörde dem lite för att se om de kom ihåg något..

Jag: säg en sak som man kan få utvisning för.
Alva: hög klubba!
Jag: det stämmer =)
Alva: ja, precis som sara fick!
Lina: tacklingar!
Jag: Ja, eller även så kallad 'för tufft spel'
Alva: Ja, det som DUU alltid fick :D

dom får höra för mycket.. -suck- ska bli intressant att se vem som blir "mini-me" av töserna senare ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: