thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min dator.. sjuk?

Kategori: En vardag

Min stackars dator blev sjuk under natten. Den åskade igår, så stängde av och drog ur kontakten. Så imorse satte jag i kontakten igen och försökte sätta igång datorn. Men den var död. Men nu har min kära far fixat den åt mig :) Dock vet inte ens han vad det var för fel, han pillade lite i den, och helt plötsligt fungerade den (vilket är huvudsaken). Sedan kom problem nummer två: internet. Ja, se den ville med sjukskriva sig! Men titt på fan, han fixade det med :D Allas våran dator-supporter! ^^

Ska lägga in en film på datorn som min syster spelat in. Tydligen ingen rolig sak, men ja. Och det fungerade inte på huvuddatorn därnere i vardagsrummet, så ska försöka här på min dator :) Ska bara försöka komma ihåg hur vi gjorde.. hm.. -guldfisk-.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: