thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sola + böcker. Yesman!

Kategori: En vardag

Är helt slut. Vet inte varför, men orkar knappt hålla ögonen öppna. Kom hem för kanske 30min sedan. Varmt satan är det ute också. Tro inte fel nu, jag älskar värme. Men inte när jag har arbetskläderna på mig. Det blir som en bastu i arbetskläderna och tshirten. + att mina knäskydd är dubbelt så tjocka, så svettas ju mest om benen. Men bytte till shorts och topp nu, funderar på att sätta mig i solen och njuta ett tag :) eller man kanske ska sätta på sig badkläderna och få lite färg? Mja hur som havet så orkar jag inte sätta mig ner med uppsattsen. Så får bli att sätta sig i solen med körskoleböckerna och hoppas på att mor och far har lust att översätta åt mig :)

Kom på mig själv att vara en grillmaster igår. Köttet blev PERFEKT. Menar, se själva! ;)

Kommentarer

  • Robin säger:

    Och med den kommentaren har du slagit fast att vi män är det bättre könet! :D

    2009-05-02 | 18:07:54
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: