thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Solen är bra, men ändå dålig ibland

Kategori: En vardag

Jaha, så mycket för det solandet. Satt max 2 minuter, sen ner till affären för mamma ville ha ostbågar! Men det var inget tvång, bara jag som är snäll nog att göra en sån sak för kära mor :D Kollade genom böckerna snabbt och förhörde mamma och pappa för att se vad dom kunde ;) det slutade med att mamma sa:
"Jag skulle aldrig klara att ta körtkort idag"

Det negativa med senvåren/sommaren är att det blir så sjuttons varmt i mitt rum. Jag har solnedgång från mitt fönster, så solen gassar på mitt in i mitt rum hela eftermiddagen! Sen är det nästa omöjlig att sova. GAHR! Är varmt här inne redan nu. Har satt igång fläkten, och ska öppna fönstret lite mer sen när jag kommer hem igen. Ska ut med matila om ett tag och se om jag kan få några bra kort :) Men det är inte lika kul utan .. ja.. ni vet.. PS! Blah!

Kommentarer

  • Joel säger:

    Ja kom hem nu^^ har varit ute och åkt bil med Frazze hela kvällen :) Tråkigt att det är varmt i rummet.. jag fixade lite tillfälliga "gardiner":P Hängde upp ett påslakan igen

    2009-05-03 | 03:08:48

Kommentera inlägget här: