thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Solig dag. Skön dag. Underbar dag. Söndag.

Kategori: En vardag

Egentligen hatar jag söndagar. Av vilken anledningen är att jag alltid måste gå upp tidigt för att orka gå upp på måndagen. Men främst för man alltid är så seg. Men egentligen är söndagen är bra dag, en dag för att reflektera över saker så som hur veckan har varit. För att ta fatt saker man missat, som tex. min uppsatts. Kolla genom den en sista gång, innan den ska skickas in till imorgon :) SÖNDAG, inte en helt värdelös dag ändå.
Trotts att jag är överdrivet seg idag!

Tänkte hoppa in i duschen nu snart, men först njuta av att gäspa käken ur led. AH, åh så nice.

Jag kom på världens bästa idé igårkväll när jag pratade med Luukas i telefonen! Jag hade varit ute och gått, och svettades som en gris i en bastu när jag kom in. Så struttade runt i bara kallingar och tröja.
Jag: GAHR jag kan inte hålla mobilen.. men VÄNTA!
Luukas: whot?
Jag: FAN VA SMART JAG ÄR!
Luukas: vad har du nu gjort?
Jag: Ja men jag har ju inga fickor. Så la mobilen i pungfickan på kallingarna!
-Luukas dör av skratt-
Jag: Fyfan så behändigt! Nu har jag båda händerna fria :D
Luukas: Ja men fan, det ÄR ju smart! ;o

Kommentarer

  • Robin säger:

    Den (troligen en kille) som uppfann boxerkalsongen kan inte ha varit så dum trots allt :D

    2009-05-03 | 11:23:03
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/
  • Joel säger:

    Så det var DET den var till för:O

    2009-05-03 | 11:25:02

Kommentera inlägget här: