thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sommaren i City

Kategori: En vardag

Var till lkpg idag =) Trevlans, trotts att muppen trottsade på att ta kort på mig (jag som ALDRIG blir bra på bild när någon annan försöker ta). Men hade trevligt anyway :D Synd bara att tiden sprang iväg.

Imorgon är det skola, religion och sedan mentorstid. Hoppas jag får se uppsatsen från religionen och att mentorn rättat våra prov från glaskursen. Mest nyfiken på vad jag fick på uppsatsen =) Hoppas iallafall på minst VG. Annars blir jag lite besviken kan jag väl säga!

Sedan efter skolan ska jag ner och möta Petter i stan, vi ska hämta ut våra KFUM tröjor. Efter det är det hem, hämta träningsgrejorna och sedan dra sig bort till mässhallen för sista träningen.

Fick ett sms av Petter idag om att vårat gamla flicklag ska åka på kryssning i slutet av Juli. Allt blir betalt eftersom våran kassa tydligen hade rejält med pengar (inte så konstigt eftersom vi aldrig gjorde oss av med något). Jag vill verkligen följa med, men jag vet inte riktigt. Vill inte ta ut för mycket ledigt ifrån sommarjobbet. Ska ju ta ledigt 2-3 dagar då familjen ska ner till moster & alles bröllop. Så om jag åker måste jag ta ytterligare 2 dagar ledigt. Det känns inte bra, och det låter inte så bra heller. Vill, men kanske inte kan =/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: