thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Träningsnarkomani

Kategori: En vardag

Jag vill tillbaka till det. När jag var som mest vältränad och konditionen var på topp. När jag spelade innebandy 3 ggr/veckan och joggade ute. Riktig träningsnarkoman! Men sen kom knät som sa upp sig och sökte solsemester. Nu känns det som det är skit i samma om jag tränar eller inte. Menar, om det nu är som ortopeden sa, så ska dt ju "försvinna" när jag blir 20. Så ja, det är 1 år kvar, sen ska det vara borta. (HAH, bullshit).
HAr ju börjar cykla så ofta jag kan. Funderar på att börja jogga. Tråkiga bara är att vi inte har några roliga joggingrundor (trotts att jag bor nästan ute på vishan). Och ja, asfalt + kasst knä är väl egentligen inte den bästa sortens kombination. Men det skiter jag i :D Ska ge det ett försök, vill träna! Vill må bra :D Träningsnarkoman reborn!

Har funderat länge på att börja lira innebandy igen. Men ja, det är nog ingen bra idé. Ska nog ta ett steg i taget, eftersom jag fåt ont av att bara gå normalt. Men drömma kan man ju iallafall :) .. eller som jag ska säga nu: GIVE ME!


jag och en minimal klubba på stadium (;

Kommentarer

  • Robin säger:

    Det finns ett spår vid minigolfen på Himmestadlund, och så kan du ju alltid springa runt Strömmen. Bara synd att det är sånt halvlångt och trist avstånd till dessa platser. Personligen hatar jag när det är långt till träningsplatsen, det tar liksom motivationen.

    2009-05-11 | 22:18:21
    Bloggadress: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här: