thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

HAPPYFACE!

Kategori: En vardag

Nu kommer inte mensvärken lika tätt längre, skönt! :) Men ska ändå ta tabletter innan jag går och lägger mig, så kanske jag slipper vakna mitt i natten av smärta. Värmedynan ligger också nära till hands!
Ush, nu blev de mycket ointressanta saker här märker jag ;P

Ledigt imorgon. Eller ja, ledigt och ledigt, får se hur jag mår imorgon. Har jag ont, lär det bli det iallafall. Ska försöka röra på mig ofta, inte jogga för det får jag ju inte, men kanske gå ut och gå om det inte regnar :) Ja.. just det.. det kommer jag ju verkligen göra.. men det låter ju iallafall fint att säga det :D Men hoppas på att det är bättre imorgon, så jag kan få XX klart snart. Känns som det börjar bli dags för det nu! Blir även det till helgen om jag får som jag vill =) Förhoppningsvis helt klart tills nästa helg! :D Det vore hur bra som hellst!

Nu är jag happyface! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: