thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Om

Kategori: En vardag

Och ännu en gång är jag besviken. Men tänker inte låta det dra ner mitt helgoa humör :) Är på topp just nu! Inte blödigt något på tre dagar, fått tid till ortopeden, snart studenten, snart fyller jag år.. I LIKE IT!

Mor slängde ur sig en rätt rolig kommentar här om dagen.
Mor: har du blödigt något?
Jag: NEJ :D
Mor: men vad bra! :) men tänk att det ska vara så jävla enkelt egentligen.
Jag: Ja, det känns som att jag lika gärna kunnat sätta in den från början..
Mor: JA, precis! Att det ska vara så enkelt, en sak och sedan löser det sig!

Ja, vi pratar öppet om nästan allt i familjen. Pappa frågar samma sak han med ;) Och det är jag bara glad över! Skönt att inte behöva hysha om såna saker, bara för det råkar vara "personligt". De flesta som känner mig vet vilka helvetes problem jag haft med t.ex. blödandet. Kanske inte så fräsht för folk runt om att höra när vi diskuerar sånt, men jag pratar hellre om det än att tiga! Skönt att vi har så bra relationer här hemma :) Vi kan prata om nästan allt!

Så har jag funderat på en sak. Jag har fått en hel del kommentarer om hur jag klär mig. Eller ja, kommentarer så som: "du skulle passa i en sån tunika.. "  "du skulle passa i..". Det är som om det är fel att jag klär mig som jag gör. Jag förstår inte? Duger jag inte för jag råkar klä mig som jag gör? Om jag ska vara ärlig, så skiter jag i det :) Jag klär mig som jag vill, i det jag trivs bäst i =) Vill ni se mig i mer "flickigare" kläder, vänta till sommaren. Men kan inte lova att det blir så mycket flickigare då ;) Inte ens syster tycker jag passar i det mesta! :D

Jag: Vad säger du Cila, ska jag ha en sånhär? (visade en lång tunika tror jag)
Syster: Du?! NEJ!
Jag: nehe?
Syster: Nej.. det är inte du...



Rätt?


Fel?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: