thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Utkast: Usha ja. ...

Kategori: En vardag

Usha ja. Idag har varit en slödag, har varit oerhört trött kan jag lova. Var borta mellan 12 - 13.30 (behöver inte skriva vad jag gjort), och när jag kom hem somnade jag på sängen. Vaknade till, såg lite på tv och somnade om igen. Sen väcktes jag av att pappa tog tag i min fot och sa att det var middag. Så ja, trött har väl bara varit förnamnet, och ändå somnade jag ganska tidigt igårkväll (för att vara mig på en fredagskväll). Så förlåt alla er som vill träffas, men jag känner att jag inte haft tid att vila upp mig och ta igen mig. Är oerhört tråkig för tillfället! (jag har riktigt dåligt samvete..).
Känns som om jag skulle kunna sova en timme till nu, men då lär jag sitta uppe hela natten!

Pluggade nyss en hel del. Gjorde nästan klart religionen, har en punkt kvar som jag måste ifrågasätta på måndag. Förstod inte frågan riktigt? Och så har jag FÖRSÖKT plugga på till glasprovet. Men ja, det är så långa svar så lär knappast komma ihåg dem hur jag än gör. Har försökt korta ner dom så mycket jag kan, men det hjälper ändå inte eftersom det är svårt när man ska redogöra för hur olika glas tillverkas. Svårt det där. Känns också lite lönlöst att göra provet, när vi inte får testa praktiskt. Menar, det är ju som att vi inte skulle fått måla och tapetsera praktiskt, utan bara läst allting. Det lär man sig inte ett skvatt på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: