thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Valborg

Kategori: En vardag

Hade kul igår :) Började med grillning med madde, sedan drog vi oss till folkparken där vi träffade gamla gänget "co". Pontus, Klinga, Ch & Albin :) Var riktigt länge sen man såg dem, så hur trevligt som hellst! Sen träffade jag Simon ett tag, och efter det kom Joel. Sedan träffa vi Thyman och hans polare. Så ja, det var en del folk där man kände igen! Hade skitkul iallafall, tills vi skulle hem. Men det är som vanligt.. Tack Joel för allt, du är bäst<3 =)

Idag tänkte jag försöka städa lite i rummet och plocka iordning på mina verktyg. Ska även packa ner de saker jag ska ha tills imorgon, så jag har det klart. Har ju fått låna en laserpekare nu, så börjar bli dags att måla :) Sen ska jag till Joel! Det blir nog att ta det lugnt idag, är lite sliten. Är inte bakis, men jag har ont i knäna som sjutton! & ang, knäna, så ska vi försöka få dem röntgade nästa vecka. Se om man kanske kan gå en timme tidigare från praktiken, eftersom det bara är öppet 9 - 15. Sen måste jag även ta tre timmar ledigt den 20nde. Känns inte bra att ta ledigt, men ska inte ta ledigt hela dagar. Bara några timmar. Det ser bättre ut, än bara ta massor ledigt, speciellt nu när vi bara har 5 veckor praktik. FEM VECKOR!. Det är alltså 6veckor kvar av skolan någonsin! Hur sjukt är inte det? SEX VECKOR. Eller ja, sjätte veckan är ju studentveckan, så vet inte om man räknar med den så mycket? SEX VECKOR. Helsjukt. Nu håller vi tummarna för att de gillar mig och mummel så vi får sommarjobb och sedan lärlingsplatser.


HÅLL TUMMARNA SA JAG!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: