thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Vilket oflyt jag har idag!

Kategori: En vardag

Ush vilken dag. Har stått ute upp på ställningen idag och målat fönster, och det har blåst storm hela dagen. Frusit och ja, gu vet vad. Och så till råga på allt så fick jag något skräp i ögat på eftermiddagen som har gjort ett skrapsår på hornhinnan. Så nu går jag omkring med en lapp och massor av tejp för ögat bara för att ögat ska vara stängt och få läka ifred. Men det som är tur med dessa skador är att de läker fort. Mamma ringde nämligen till en sköterska och frågade hur vi skulle göra, och sköterskan sa att det kunde ta upp till 24h, sedan är det så gott som läkt. Men om det fortfarande gör ont, så ska vi uppsöka vårdcentralen. Men hon trodde att detta förmodligen var ett skrapsår och att jag ska kunna se normalt till imorgon. Så vi får helt enkelt se imorgon hur vida mitt öra är. Om det läkt så pass att jag inte har speciellt ont så går jag till praktiken, men om det fortfarande skaver så blir jag hemma.

OCH ännu roligare är att jag blöder idag med.. jippi - not.

Snacka om att jag har haft oflyt idag.


Kommentarer

  • Sean säger:

    Man kan ju ändå säga att du har ett "flyt" idag också;P humor

    2009-05-27 | 18:35:38
  • Matilda säger:

    men du kan ju måla med ett öga? :P skaver nog lika mycket där som hemma ;) men troligtvis läker det inom 24 timmar, brukar inte ens ta sålång tid :)

    2009-05-27 | 21:17:22
    Bloggadress: http://maso-design.se

Kommentera inlägget här: