thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Baiconfeber?

Kategori: En vardag

Jaha, nu fick man en rolig sak på sms från marcus med. Hela P4 skulle ligga i svininfluensa. TACK, nu är säkert jag smittad med :o men nah, jag är inte rädd för den! KOM OCH TA MIG! Det enda jag är rädd för är att träffa farmor då. Är jag minsta lilla sjuk så försöker jag undvika att åka till henne. Vill inte att hon ska åka illa ut pga mina sjukdomar då det slår 10000000 ggr värre på henne :(

Skrev in mig på körskolan idag :) Har redan pluggat massor i boken, och bokat in 3 körlektioner :D Så nu är vi igång på riktigt ^^ Ska försöka hålla att plugga minst 15 - 30min per dag, så jag inte hamnar efter. Ju fortare det sätter sig, destu bättre :) Jäkla tur att jag har pappa, som är bra på att förklara!

Kommentarer

  • Moster säger:

    Jaha, baconfeber ja. Då syns inte vi nästa vecka då...

    2009-11-05 | 22:45:08

Kommentera inlägget här: