thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Då var det klart

Kategori: En vardag

Då var det beställt och bokat :) Har beställt juklappar & födelsedagspresent. (Ja, hör och häpna!). Så nu är jag fan på G :D Så har jag även bokat det absolut bästa av allt..

IN FLAMES I GÖTEBORG 12 DECEMBER! 
Jag längtar så jag nästan spricker. Det kommer bli naaaaajsssse, RIGHT MARCUS? :D
Ska försöka övertala mor min att skjudsa mig till Hageby så jag kan hämta ut biljetterna redan imorgon! Jag vill ha dem här och nu i mina händer! Känna MAKTEN. Den tootaalaa maaakteeen! (hm.. vilken film kommer det ifrån?). Ska blinka riktigt mycket med ögonen och fjäska (för det har min moster lärt mig hur man gör!).

Har nog inte längtat såhär mycket efter december på de senaste 3 åren :)


Big fcking LOVE!
<3

Kommentarer

  • Joel säger:

    Nice! Hoppas du får träffa dem!

    2009-11-19 | 08:34:09
  • Den gammle knugen! säger:

    Det kommer bli GRYMMT! Längtar som fan :D

    2009-11-19 | 12:00:32
  • Moster säger:

    Men ibland får man lyfta röven och ta sig till olika platser själv...utan fjäsk :-)

    2009-11-19 | 12:53:23

Kommentera inlägget här: