thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Det är bra typiskt!

Kategori: En vardag

Vad är höjdheten av otur egentligen? Nu när jag har saker att ta kort på, ja då strejkar digitalkameran! JA, det är fan helt onödigt sinnessjukt. Det pajade ju i våras, lämnade in den och sen funkade den. Och nu jävlas den ännu värre. Har formaterat den och allt, men inte fasen funkar det. Slänger den snart åt helvete, för tiden har gått ut. Jävla skitsak! Så det får bli en ny nu. Känns som jag måste ha en (rättar mig själv = JAG MÅSTE HA EN!). Så tyvärr blir det inga nya bilder på tatueringen på ett tag, om jag nu inte kan lägga över de få jag lyckades ta. (Eller om kameran helt plötsligt slutar vara en sån pmskossa, men det är väl knappast troligt).

Men trotts detta pms-utbrott-pga-tekniska-prylar, så har jag faktist roliga nyheter med! (JA dom är viktiga!). Jag har idag (16/11) inte tagit nässprey på 10 dagar! :) HELT OTROLIGT? Ja, det är det. Men tro det, för det är sant! För er som inte vet, så har jag varit onödigt mycket beroende av det de senaste tre åren. Minst 5 gånger per dag, varje dag i tre år. Och nu, inget på 10 dagar. Det är tamefan en braggd! Jag borde få medalj för denna utomordentliga prestation!

Kommentarer

  • Joel säger:

    Duktigt! Inget sug längre heller?

    2009-11-17 | 12:14:48

Kommentera inlägget här: