thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ja.. mycket text, ingen sammanfattande rubrik.

Kategori: En vardag

Körlektionen gick kanon idag :) Nästa uppgift: Start och stopp i backe! I'm on me way dude! ;D
Sista väggen blev även klar idag. Så nu är hela bottenvåningen här hemma är klar. Skitsnygg kulör =) Blir väl att börja på mitt rum snart. Är så trött på dessa fettfläckar och rivmärken som är på väggarna. Även den fula tapeten. Vet exakt vilka färger jag vill ha och vart. Det enda jobbiga kommer bli att flytta på allt (tex sängen.. blöh!). Men det ska nog gå ;) Säger bara en sak: Tänk Buddah! (Nej, inte min chef).

Ska gör om designen till systers blogg. Frågan är bara vilka färger? Får nog testa mig lite fram. Är sugen på att göra om min med. Men nej, det får vänta. Bytte ju för inte så länge sen. Får bli ett senare projekt ;) Har ju redan en bild jag håller på med, samt ett par till jag ska göra om. Kan nog bli bra :) Två bilder som omslag till några noveller! Eller iallfall till kommande noveller, har en del i huvudet som ska ner på skrift, samt några i min "lilla svarta" :) Måste bara få den där kickkänslan för att komma igång ^^

Det är faktist en till sak som jag kommt att lägga fem minuter på (om ens det). Jag har fått kommentarer som:
"Varför klär du dig inte mer som en tjej?"
"Du borde gå i kjol oftare.."
"Du skulle passa i klänning!"
"Varför har du alltid ha så tjocka tröjor på dig?"
"Du har kurvor, du borde visa dem!"
Ja.. listan kan göras längre. Och min fråga är nu alltså: WHAT THE HELL?! Varför kläcker man ens ur sig en sån sak? 9/10 jag pratat med säger att det är personen i sig som betyder. 2/10 menar det. Och nej, jag behöver inte skriva några namn, personerna vet själva hur dom sabbade allt :)


En thuna såhär dags. Nu.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis

    2009-11-18 | 11:01:06

Kommentera inlägget här: