thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag.. kjol?

Kategori: En vardag

Jag har problem. Brukar inte bry mig om klädseln i vanliga fall.. men nu när det gäller kjol & klänning (och sånt) så blir jag lite kluven. Är det snyggt? Ser det slampigt ut? Är de för lite? HELP ME!
Håller på att försöka puzzla ihop kläder till pappas 50års fest nästa helg. Tänkte att jag skulle vara lite fin och klä upp mig, samt inviga de nya skorna. Men ja.. What the hell?! Jag vill inte se slampig ut, men jag känner mig alltid det så fort jag får på mig kjol eller klänning :o

It just dont feel right..

Och bara därför kan jag inte lägga upp bilder, så kan inte visa vad jag ska ha! :D haha.. FAIL!

Kommentarer

  • Skövde nissen säger:

    Det är ju inte slampigt! O du vet va jag tycker :D

    2009-11-29 | 23:22:23
  • Sean säger:

    Slampigt vart då?

    2009-11-30 | 01:25:03
  • Matilda säger:

    msna bild. varför skulle det vara slampigt med kjol eller klänning?

    2009-11-30 | 07:51:48
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: