thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fullt-upp-helg!

Kategori: En vardag

Idag känns som en sån där dag med. Men på bättre humör :) Väljer att inte ta den bilen, utan fortsätter leta! Både JohnJohn & Marcus har sagt att man ska ha kollat på minst 3 - 5 bilar innan man hittar "den första rätta" :)

Påtal om pågarna, idag kommer Johnjohn förbi och säger hej :D Var ett tag sen nu! Dock blir det bara en "hej på vägen" eftersom han ska upp till stockholm idag. Men ändå! ^^
Och imorgon ska jag till lkpg med Marcus, för att göra... ja.. det där som jag kommer berätta efteråt :) + att jag kanske kan se om han kan kolla bilar med mig (A) Han är ju trotts allt min personliga expert! *host*slav*host* :D

Idag blir det att fortsätta måla. Började grunda igår med mor, så ska bara smeta på hallen en gång, så det kan målas en gång till i eftermiddag/kväll :) Hallen ska bli (chockerande nog) vit, medans väggen i vardagsrummet ska bli åt nogathållet! Valde att grunda den väggen, så jag kanske slipper måla tre gånger. Risken finns ju att det inte täcker annars. + att färgen framhävs lite bättre på vit bakgrund :)

Nej, om man kanske skulle ta och smeta på hallen, och sedan hoppa in i duschen! Har fasnat lite här pga musiken och blocket! Hittat två riktiga gamla goa låtar man lyssnade på förr :)
The underdog project - Summer jam & Shaft - (mucho mambo) sway.
Got to love old school!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: