thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Har en ny kamera!

Kategori: En vardag

For iväg igår och köpte en ny kamera iallafall :) Ingen av de jag la upp igår, utan en SAMSUNG ES60. 12.2 Mpxl. Jag är nöjd iallafall! :)

Sen på kvällen blev det film med syster och mor. Skönheten och odjuret samt UPP. Massor onyttigt och en hel del julmust! De gillar vi ;) Men bäst var ändå när vi såg på UPP! Vi satt och jämförde den gamla gubben där i med pappa. Gud så vi skrattade! Tex. när han vrider ner hörapparaten. TYPISKT ;)

Sen kom även Marcus över ett tag :) Han fick sin födelsedagspresent (tror vi räknar det som de!), och ja vad ska man säga. Han blev ganska glad? Iallafall av bilden att dömma! ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ja jag gillar den som fan :D haha tack så mkt igen! =D Min far digga den som satan med haha ... sen vet jag att du gillar mig o vill ge mig en massa kramar ;D

    2009-11-28 | 15:55:35

Kommentera inlägget här: