thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ja.. jag är lite efter

Kategori: Musik

Dagen har bestått av att måla, i princip. Och flyttat möbler. Målade klart hallen (äntligen) så nu är det bara fondväggen kvar :) Dock känns det lite onödigt att ta den nu såhär dags, så kör på det imorgon. Måste ju ändå ställa mig och tvätta ur allt. Men tror det kommer bli nice :)

Tänkte även sätta mig och plugga lite. Kanske åka ner till körskolan och sätta mig där ett tag :) Ska det iallafall någon dag denna vecka! Så är det ju körlektion på tisdag med. Full fart!

Onsdag är det träning igen. Vi hade våran första träning i onsdags, och det gick kanon :) Synd bara på att Petter var sjuk så hon missade the big premiär :/ Men ja, får hoppas hon frisknat till tills onsdag. Frågade pojkarna om de tyckte det vart roligt att testa på riktig innebandy (de hade mest bara lek förut). Och ja, absolut. De såg till och med fram mot nästa träning. Så något bra måste jag ju gjort? :)



NUUU har jag äntligen lärt mig hur man lägger in videos!! :D Min syster ist ein geni! En sjukt bra låt med Stratovarius :)

Kommentarer

  • Joel säger:

    Min gamla hederliga favorit för ett par år sen är Speed of light :) Fan va vi spelade den med Pierre och dem! Hört den? Och stratosphere

    2009-11-15 | 23:52:48
  • Joel säger:

    http://www.youtube.com/watch?v=KPZ47_qMqYA



    &



    http://www.youtube.com/watch?v=pv1kirNU8n4



    klockrena stratovarius låtar ;)

    2009-11-15 | 23:55:00
  • Vice Korpral =D säger:

    Ett redigt chatt forum detta ^^ .. typ

    2009-11-16 | 18:47:55
  • Vice Korpral =D säger:

    Ett redigt chatt forum detta ^^ .. typ

    2009-11-16 | 18:49:23
  • samma dude ^^ säger:

    Dumma dator -.-

    2009-11-16 | 18:50:43

Kommentera inlägget här: