thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag älskar verkligen fysövningar!

Kategori: En vardag

Okej, nu ska jag försöka förklara så utförligt att vem som hellst borde förstå.
Bara för att jag skriver saker jag har tänkt på, så behöver det inte betyda att jag bryr mig jättejättejättejättemycket om det. Att tänka och bry sig är två olika saker. Jag släpper saker som är oviktiga, saker som stör mig och saker som jag anser inte är värt att lägga energi på. Det jag skrev igår tex. Jag skrev att jag lagt fem minters tänkande på det, OM ENS DET!! Det betyder inte att jag bryr mig, eller att jag grubblar över det. LÄS ALLT istället för att fokusera på det ni stör er på. Morons! (Nej, det är inte bara en som ifråga satt).

Nog om er puckon som vägrar se längre än er näsa :)

Tror min tattoo har börjat läka nu. Det har börjat klia sådär jävligt irriterande. Och nej Marcus, det är inte skönt att smörja för det kliar tamefan mer! :D Men jag älskar när sår kliar, då är det snart läkt ^^


Idag är det träning på schemat :) Förstår inte det här med att folk alltid ska höra av sig när jag har träning, men inte innan? Jag har träning mellan 5 & halv 7, därmellan svarar jag inte på samtal eller sms. Just so ye know :)
Har några övningar som vi ska testa på idag, eftersom de måste få upp konditionen lite mer. Trotts att de tränar både fotboll, hockey och annan sport så har de inte det konditionen jag önskar att de hade. Visst, de är bara 8 år, men de ska ha lite bättre än de dom har nu! Men träning med mig och petter i tre veckor, så kan vi ge oss på att det kommer visa resultat :) För våra övningar är inte bara jobbiga, de är roliga med. Det är de som är kruxet med att få yngre att öka sin prestation på både kondition och styrka positivt. Det ska vara roligt! Och än så länge verkar det som att de har det :) Visst, sen är väl kanske inte idioten den roligaste fysövningen, men den ger något så enormt i benstyrka så det är underbart.
Körde den förra onsdagen, men la då till klubba & boll så de skulle få göra skott i fart. Det uppskattades verkligen, trotts att de låg på govlet och skrek "JAG HATAR IDIOTEN". Dom är skitduktiga, våra pojkar! :)

Kommentarer

  • Joel säger:

    Jag tar inte åt mig:P du är pucko:P haha! o ja hör av mig hela tiden men du vill ju inte göra nåt. Vi kan träna wushu! ja ska gradera snart!

    2009-11-18 | 23:26:52

Kommentera inlägget här: