thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är smör

Kategori: En vardag

Lyssnar just nu på Enrique Iglesias ft. Toni Braxton - Could i have this kiss forever. Om och om igen.
För jag känner mig riktigt SMÖRIG. Jag är så underbart glad, de är nästan så jag faktist skuttar i stolen här :o Har en såndär skum känsla i kroppen som gör att jag bara vill göra en smörvideo och kråma mig mot en snyggig.. som typ Jeremy sumpter eller * :D Grr!

Och så är jag även så sjukt glad över att äntligen våran hardcore kommit till världen! :D

Ebba (otto!!) Stenvall
30 November 2009!

Fick en bild på henne när hon låg på mosters bröst :) Slemig och dan.. men en riktig hårding! :) Välkommen till världen framtida skejtproffs! :D

Kommentarer

  • Knugen säger:

    Hahahahahaha :D vill säga det men jag skriver det inte här xD Hahaha

    2009-12-01 | 17:29:50

Kommentera inlägget här: