thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ny kamera?

Kategori: En vardag

Hm, började städa lite i rummet efter jag gick upp ur sängen. Så hittade jag fyra stycken presentkort. Så jaha.. nu måste jag alltså på stan igen. Hittade ett till H&M, ett till Citylife (piercingbutiken) och ett till Lagerhause. De har legat på en av högtalarna, sedan studenten. Så mycket bryr jag mig ;)

Har inte hunnit komma ner till körskolan för att plugga än! WAH. Känner att jag behöver det. Men om jag inte minns fel så hade vi saker att göra idag med? MM JA. Om vi inte ska åka iväg idag igen, så måste jag börja spackla. Det ska ju bli ett fondmönster i vardagsrummet. "yeey -not". Varför öppnade jag min trut?

Men imorgon ska jag iallafall till elgiganten :) Ska köpa ny digitalkamera! ÄNTLIGEN. Man känner sig helt borttappad utan den. Och jag behöver den ju nu tills pappas fest och till In Flames konserten i GBG. Dock har jag två stycken att välja mellan. Antingen den som är lite dyrare, med en skärm på framsidan. Eller den billigare, men som tar bra kort. Menar, jag behöver ju ingen vursting kamera direkt. De kan jag ju vänta med tills jag köper en systemkamera (och det är inget prio just nu).

 
1290:- eller 2490:-
(Elgiganten båda två)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: