thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ut med det!

Kategori: En vardag

Nu till min vanliga punktordning.

1. JA, jag har blivit varslad..

2. JAAAA jag har skrivit in mig på arbetsförmedlingen så sluta fråga nu. Jag håller på för fullt, jag är inte helt kört i huvudet pga målerit ;P

3. JAG VET INTE HUR DET BLIR MED AKASSAN. Därav, inga ytterliggare frågor tack.

4. Det kan komma att bli närmare med malmöflytten än jag trodde. Hittat en del intressanta jobb i malmö. Och nej, jag tar inte förgivet att jag får något av dem. Jag bara säger ändå! För jag håller mig positiv, SÅ DET SÅ!

5. Den 14 november är en stor dag. En stor dag för lilla mig! Bara så ni vet.. vad får ni veta efteråt! :D
(Marcus, du håller käften! ;P)

6. Jag älskar spiralen. That's it. F*ck biverkningarna, it's FINE! :)

7. Jag har blivit starkare människa, that's it. DEAL WITH IT. Jag tar inte skit från någon! Kasta skit på mig? Eller klaga på mig? Kanske försöka trycka ner mig? HAHAHAHAHAHA. Lycka till.

8. Denna vecka kommer jag skriva in mig på körskolan. Så nu blir det körkort! Kommer även kolla på en bil. VET ATT DET KANSKE LÅTER DUMT. Men nej, det är det inte. Har diskuterat saken med mina expertrådgivare (aka far, mor och marcus) och de håller med.

Så, nu vet ni läget :)

Kommentarer

  • Sean-Joel säger:

    kul! Så, när kan du börja prata med mig igen då:P? jag är fullt seriös, jag försöker ju iaf..

    2009-11-03 | 15:56:30
  • Mackan the man ;) säger:

    Jag ska tagga dig som fan =) se till att svara i telen bara ;D xD .. sen btw .. går det inte att blocka IP adresser? ;) mahahaha

    2009-11-05 | 21:32:10
  • Anonym säger:

    Jo det går mycket väl att blocka IP adresser. Men för mig räcker det med att hon skriver en rad o ber mig sluta skriva. Men förstår inte varför egentligen

    2009-11-06 | 11:14:36
  • Matilda säger:

    vem skriver? :O

    2009-11-12 | 13:56:15
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: