thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Vadå, borde det gjort ont?

Kategori: En vardag

Var verkligen ett nervvrak precis innan jag la mig på den där "britsen". Skakade som ett asplöv ;o Och så fort han satte igång maskinen så drog jag ett andetag och väntade mig det värsta.. Så började han. Och min första tanke var.. "öh.. jaha.. är det här allt?". Alla säger att det gör så förbannat ont på vaden, att det känns massor. Men.. öh.. nej? Det är ju till och med värre att bli klöst av katten! Att råka skära sig på jobbet! DET VAR TILL OCH MED VÄRRE NÄR JAG SLANT MED SKRUVMEJSELN! Visst, förnekar inte att det inte var felfritt. Vissa punkter kändes ju, då foten domnade bort lite. Men tja, jag dog ju inte? :)

Men jag är så jävla nöjd! Han gjorde den verkligen skitbra, även detaljerna. Skuggningen är skitbra, texten är skitbra.. ja, ALLT är skitbra! Mor blev lite avis när jag kom hem ;)
Tack Marcus för du 'tvingade' mig :) Ångrar mig inte det minsta!

Nu måste jag bara komma ihåg att smörja in den också. Hm.. hur ska detta gå? Jag är ju ökänd för att ha minne som en säkerhetsnål. Påtal om det, det är dags att ta bort plasten nu! Höres!, eller som moster skulle sagt:
Fridens!

Kommentarer

  • Joel säger:

    Vart riktigt snyggt :) Men nu är oskulden tagen, så då måste det bli fler:O...eller?

    2009-11-15 | 11:45:49

Kommentera inlägget här: