thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Varför anonym?

Kategori: En vardag

Jag förstår inte grejen, varför väljer ni att vara anonyma? Läser inte kommentarerna när det står "anonym", så ni som inte skriver vem det är (eller åtminstonde ger en hint) slösar bara ord :)



Har försökt lägga upp bilder här på bloggen de senaste dagarna, men det går fan inte :o Väääldigt irriterande då jag haft bra tillfällen. Så får väl försöka en sista gång, sen ger jag upp. Då får ni se tråkiga inlägg med bara text ;)


Så här ser min vänstra arm ut nu för tiden då :)
Gillar grejen med mycket armband och sånt på samma arm!
1 - 3: Gjort själv :)
4. Köpt i en såndär vridautomat på ICA I Lund ^^
5. Köpt på Rusta. (Dream, Inspire, Believe)
(Helt otroligt att de smycken jag vill ha bara finns på såna butiker. Me like!)



Har även köpt mig själv en klocka! Snyyyggt! ^^
(Nej det är ingen repa, det var något kladd som jag märkte efter jag
lagt in bilden på datorn!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: