thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

how could you be so heartless?

Kategori: En vardag

Kanye West - heartless. Den spelas mycket i mina hörlurar just nu. Har fastnat för den, samt har en del saker som passar in på den. Men den är bra :) Vet att folk inte gillar honom av anledningar, men för det är låten bra! Tummen upp, helt klart!

Det känns som om allt krashar nu. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur det här, eller ja, hur det här kommer att gå? Har ingen lust att gå genom det, men måste. Alla måste ju det någon gång. Synd bara att det är just nu, att det inte kunde varit om två månader. Massor jag planerat måste ställas in :/ Så kan väl säga att det svider en aning. Speciellt en sak, som jag mer än allt vill just nu. Återigen, TYPISKT!

Det är en sån där jobbig period på gång just nu med. Kraftigt sviktande humör. Vet inte om det är pga mörkret, eller att det är för vintern är påväg. Men ja, något är det. Och inte hormonrubbningar! För det skulle jag känt av långt innan. Får hoppas att det inte går för långt iallafall, och jag känner på mig att det inte kommer det. Tack Marcus för att du precis alltid finns där. Även när du inte gör det =)

MOSTER. Om du läser det här, kanske vi kan ta ett snack? Du vet om de sakerna vi pratade om på Burger King sist jag var nere? Alltså bara om du själv vill och framför allt orkar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: