thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mina arbetskamrater har bra smak!

Kategori: En vardag

Japp, verkligen. Diskuterade musik med Jimmy (killen jag jobbar med nu). Och han gillar 80tals rock :D Blev helt chockad, det är fan inte många i min ålder som gillar det. Så var riktigt kul :) Såg ut som han var chockad med, för han trodde jag lyssnade på Hiphop (eller ja, de han reviderade som hjärnskada).
Sen när vi åkte till Weydes (färgbutik) mötte vi Höna. Han kom fram till mig och sa: "Hördu, jag har hört att du gillar whitesnake?" vilket jag svarade: "ja?". Han sken upp och svarade "HÄRLIGT! Äntligen en brud som gillar BRA musik", log och åkte iväg. Så japp, vi har vettiga gubbar på firman ;) FINALY!

---

Har precis slagit in paket. Julklappar åt mor och maddes födelsedagspresenter :) Jag måste säga det, som jag säger varje år: Jag suger verkligen på att slå in. Det ser ut som själva fan. Men, vadå. Det ska ju ändå av sen ;P Huvudsaken är att det är inslaget så man inte ser vad det är :D Så tänker jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: