thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ny piercing eller tattoo?

Kategori: En vardag

Nu vill jag göra det igen. Antingen en ny piercing, eller ta den där tatueringen. Tror det blir billigast med piercing. Har hittat en jag vill ha, och den kommer då vara i örat. Har ju en industrial i vänstra örat, så den får bli i högra! Annars ser det nog bara.. konstigt ut. Känner mig inte riktigt redo för en tatuering, även om jag verkligen vill ha en. Så väntar nog ett tag :)

(nej jag lär nog inte göra den ändå. Kan jag inte göra de jag planerade, så kan jag inte göra piercing. Men kan ju drömma lite, eller hur?)


i love me industrial! =D

Kommentarer

  • Sean-Joel säger:

    Kul med övningskörandet. Har du nån nytta av mina böcker? Ja röstar på tattoo btw

    2009-10-19 | 01:02:11
  • John säger:

    Robin har en sån :)

    2009-11-09 | 23:17:37

Kommentera inlägget här: