thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Planering, jobb och ryggvärk.. yeah, still!

Kategori: En vardag

Planering. Håller på att planera en del. Vill inte direkt säga exakt till vad. Men det är en del kan jag lova. Måste nog ta fram block och penna, för lär aldrig komma ihåg allt!

Jobb. Har jobbat hela veckan. Har kännts helt okej faktist, trotts diverse småsmärtor i ryggen. Har tagit det ganska lungt med att röra allt för mycket på överkroppen. Har rört små och fina rörelser, så det ska "mjukas upp" i musklerna :) Har väl fått en hel del gjort också. Har papper som måste fyllas i och så. Men det får bli imorgon! .. eller på söndag. (men om jag känner mig själv rätt, så blir det måndag).

Ryggvärk. Japp, den försvinner lite åt gången. Men den finns fortfarande kvar. Men nu tror jag att jag vet vart den ursprungligen kommer ifrån. Har ont i höftbenet (precis vid höger skinka). Det gör ont när jag trycker på en viss punkt, samt när jag belastar höger ben. Det strålar dock inte ner i benet, så det är inte ischias(stavning?)nervern. Men dividerade lite med far min, och vi tror båda att jag kan ha en inflamation som spred sig upp mot ryggen. Så det var nog bara tur att jag blev hemma förra veckan och tungt vilade på värmedynan :)
(Robin, du som är bra på sånt här. Vad tror du? Låter det helt osannoligt?)

Sängen. Den är helt UNDERBAR. Tror den faktist hjälpt en hel del för svanken. Har inte alls lika ont som förut just där. Förut när jag la mig ner så värkte det så in åt satana att bara räta på sig. Men nu kan jag lägga mig ner utan problem :) (bortsätt från höger skinka då!)

Träningarna. Vi (se jag, pappa, martin och petter) har nu kommit överrens om att jag och petter ska ta över halva pojklaget! Det är inte lika intressant med innebandy för töser längre (vilket är väldigt synd). Men vi klagar inte, nu kan vi äntligen börja ha riktiga träningar :) Ser fram mot det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: