thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Typiskt!

Kategori: En vardag

Vill inte gå in på närmare fakta om vad det är, mer än att det suger. Vad det suger, det får ni själv avgöra..
Min dag har iallafall bestått utav följande: Stress, prestationsångest, nervositet, stark ångest & besvikelse.

Känns som om jag bara borde lägga mig i sängen och stirra i taket. Men NEJ, det är inte sån jag är i dagens läge. Det var jag för ett år sedan, men idag står jag stark. Jag tänker ta smällen mot ansiktet och le stolt. För jag är stark nu. Jag kan stå på mina egna ben, så länge jag har mina närmsta som kan ge mig en spark i baken då och då. Jag har inte byggt upp min självkänsla för att sedan slänga in den i garderoben. Av allt jag har lärt mig under mina 19 år, så är det en sak som jag känner starkt för. Att bara SLÄPPA DET. Släppa alla känslor som trycker ner mig, vända det negativa till något positivt. Just nu känns det som att kasta ett metspö i en vattenpöl och hoppas på en val. Men det går, och jag ska! (inte fånga en val i en pöl.. alltså..)

För att sammanfatta:
Den här dagen hatar mig. Det är allt jag har att säga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: