thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

aj, min arma rygg

Kategori: En vardag

Blev hemma igår pga mensvärk ju. Och nu verkar det inte riktigt 100 på att det bara är mensvärk. Har så förbannat ont i ryggen att jag har svårt att bara resa mig ur soffan/sängen. Försöker resa mig och röra på mig ofta, för att inte bli stel. Men det är tungt..

.. och till råga på det så hittar jag inte salvan! Vi har en smärtlindrande salva vi brukar använda med naturläkemedel. Och det funkar faktist lite. Men ja, den är spårlöst försvunnen! får nog ligga på värmedynan en stund ikväll innan jag ska sova. Hoppas på att det känns bättre imorgon! Känns så dumt/löjligt att vara hemma pga smärta. Men som C sa till mig: "man ska vara jävligt försiktig när det gäller ryggen."

Kommentarer


Kommentera inlägget här: