thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Back, back in Nkpg

Kategori: En vardag

Hemma! Eller ja, det kanske är rätt uppenbart.. Åkte i söndags, och blev uppmött av mummel som så snällt ställde upp och gav mig skjuds från tågstationen :) Tack snälla mummel, du vet att du kommer få igen det!
Känns dock lite tråkigt att vara hemma. Inte just hemma här i vårat hus, utan vara tillbaka i Norrköping. Jag har bara fått en mer le-känsla över det hela (Le = Dålig). Jag har aldrig mått så bra, som jag gjort alla gånger jag varit nere i skåne. Allt känns underbart! Men ja, som jag nämnde i annat inlägg: Jobbet kallar :) Och jag är glad att jag har mitt jobb! Och jag har bestämt mig helt och hållet nu: Jag kommer flytta ner. När tänker jag inte ens svara på för det känns orelevant just nu. Men jag lovar er folks, jag kommer säga till innan! :)

Igår började som sagt jobbet igen. Det kändes som man inte ens vart ledig länge. Kändes mer som en långhelg. Men ändå var det inte helt jobbigt :) Var på kanonhumör hela dagen igår, även mummel chockerande nog! (Vi är nästan ALDRIG på bra humör samtidigt). Skrattade hela dagen, oavbrutet i princip. Speciellt efter det på Hemköp på ITG när mummel stod i kassan:

*mummel lägger upp varorna: Frukt, cola, pankisar och plastbestick med 50 knivar & 50 gafflar)
Mummel: Hej!
Kassörskan: Hej!
Kassörskan: Äter ni med en gaffel för varje tugga eller..?
Mummel: ja, det är bäst så förstår du!
Kassörskan: Vadå, svininfluensan eller?








I would fly to the moon and back
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: