thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

De där försäljarna alltså!

Kategori: En vardag

FREDAG! FREDAG! FREDAG!
.. men ingen John-John tyvärr :( Synd att du inte kunde komma hit, hade vart trevligt att ses igen :) Visa dig tråkiga norrköping ;) Det var meningen att han skulle komma hit när han ändå skulle åka till stockholm. Men ja, får ta det en annan gång helt enkelt :)

Imorgon blir det utgång! Det hände något roligt på Levi när jag skulle hämta fribiljetter. Det stod en tjej bakom kassan och en kille satt framför den
*Jag kommer in i affären*
Killen: Låt mig gissa *låtsas tänka efter*.. fribiljetter?
Jag: öh.. ja de..
Killen: Du ska ha två! Eller hur?
Jag: Ja
Killen: Du får tre! Du ser ut som en sån som gillar att gå med fler än en!
Jag: ..?!
Killen: Eller nej.. ta fyra!
Tjejen: Nej du får fem!
Killen: NEJ NEJ NEJ NEJ.. då blir det sex stycken! Det kan fan inte bli ojämnt!
*Jag står där som ett fån*
Tjejen: här, varsågod!
Jag: Tack!
Killen: Vi ses där då! *världens försäljar-leénde*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: