thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

En hel del i det här inlägget

Kategori: En vardag

Har gått och blivit sjuk jag. Snorat hela veckan, men igår blev det värre. Halsen jävlades och jag kunde med nöd och näppe andas. Så blev hemma igår, och även idag. Inte kul att behöva vara hemma pga en förbannad förkylning.. men ja, mår man dåligt så gör man. Har ju iallafall inte ont i bihålorna idag :D

Har bestämt mig nu. Ska köpa en ny mobil :) Vet precis vilken jag vill ha med! Till och med sis tyckte den var värd pengarna (hon gillar inte min mobil.. eller tja.. hon gillar inte sony ericsson i almänhet!). Så när lönen kommer ska vi ner och kolla på den :)

Och ja gott folk, den 23 börjar det igen: Innebandyn! Förhoppningsvis har vi lite mer tur den här gången. Tjejer 93 - 95. Hoppas det kommer folk :) Men om det inte gör det så är det inte hela världen ändå, då får jag & petter ett litet pojklag istället. Men först och främst vill vi ha ett nytt flicklag! :) I LONG!

Närmsta händelserna:
17 September - Handledarkurs
23 September - Innebandyn startar igen
26 September - Utgång

Kommentarer


Kommentera inlägget här: