thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

FREDAG!

Kategori: En vardag

Åh, ljuva ljuva dag! Har visserligen ett underbart jobb nu (eller inte på sätt och vis). Jobbar på ett dagis, hela dagiset ska renoveras från grunden i princip. Och ja, såhär års är väl de ändå de sämsta stället att vara på? Ja, med tanke på alla förbannade sjukdomar.. NEDRANS BARN.
Men det är rätt bra ändå, inge stressjobb den här gången :)

Kom på igår att jag har kort som jag lagt in på datorn från digitalkameran (då jag var i skeånä). Madde ville låna den (eftersom hennes vart snodd i Bulgarien), så passade på att tömma den innan. Blev ju nästan inga kort alls! Jag är besviken på mig själv! :o

VI HAR HOCKEYKANALEN!! ... förövrigt. Jag.. är.. i.. sjunde.. HIMLEN. Wha, hockey 24 dygnet :D


hm.. ser att det blev väldigt mycket olika saker i ett inlägg. Men det är för jag just nu är på så jävla bra humör som det går :D ALLT ÄR UNDERBART. Mina endorfiner löper amok ^^ Dom typ...
"AAAAAAAAAAAAAH" och så med världens största leenden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: