thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

I realy dont give a shit :)

Kategori: En vardag

Wuhu, fick sova länge idag :D eller ja.. vaknade vid 10 och bestämde mig snabbt för att ligga kvar och dra mig ett bra tag. Men nu sitter jag här med nyduschat hår och dunkar glad musik! :) Jag vet nu varför jag är så glad (Tack Marcus för du alltid ska genomskåda mig din jävel ;P) och bara njuter av endorfinkickarna :D Tänker inte berätta vad det är, då alla jämnt har något att påpeka.. så det enda jag har att säga är:
I dont give a f*ck if it's wrong or right :)

Ja påtal om M (som i mupp) så skulle han komma hit idag :) Jag måste vara hemma med djävulens avkomma, eftersom mor och far skulle ut och ta en öl med några vänner och syster skulle iväg. Men det gör inget, för då får jag göra samma sak som igår :D Högsta volym is the shit ;)


En glad (smått onykter) jag hos John-John :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: