thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jävla dagis..

Kategori: En vardag

Marcus var här igår :) Han satt mest vid min msn och snackade med Ellen (kan bara tänka mig vad de skrev! xD) medans jag låg i sängen och kollade på Hockey :) Kan låta tråkigt, men vi hade en hel del skratt där inblandat också! ;)

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Skulle vilja (eller mest behöva) åka in till stan en sväng. Behöver nässprey och diverse såna saker. Skulle även behöva kolla på jeans. Men mjaa.. det är så tråkigt att gå på stan själv och jag orkar inte ens tänka på att göra mig iordning ;P

JAG HAR ONT I HALSEN!! Det bådar fan inte gott. Jag har inte tid eller råd att bli sjuk, och jag hatar att ligga hemma med tvånget att "du är sjuk, ligg i soffan". Som när jag hade körtelfeber förra året. Farmor var halft galen på mig ;o jisus!
-Farmor ringer-
Jag (med knappt någon röst): Rebecca
Farmor: Hej hjärtat, hur är det?
Jag: Sådär.. ont, huvudvärk och..
Farmor: Ja för du ligger väl stilla i soffan?!
Jag: öhm.. ja? det gör...
Farmor: Ja för du får bara gå upp därifrån om du ska till toa eller hämta dricka i köket!

Jag hatar verkligen att ha ont i halsen. Inte för smärtan skull så, utan jag kan verkligen aldrig somna. Går inte att andas eller svälja. Så bildas det slem, så man måste gå upp och lorska ett tiotal gånger. Dricka vatten, hosta. Så håller man på så i ett par timmar innan man slocknar av trötthet.. och så samma sak natten därpå!
Nej, jag DISSAR halsont!

Kommentarer

  • mackan säger:

    Jag satt inte bara vid datorn (A) men när jag gjorde det så gjorde jag lite vettigt iaf ;D

    2009-09-13 | 14:43:58

Kommentera inlägget här: